fredag 4 juli 2014

3 år!


I tisdags fyllde jag 3 år, oj va stor jag har blivit! I present fick jag det bästa man kan tänka sig; en alldeles egen studsmatta! Tack mamma, pappa, Vilhelm, Ukki och mummi! Jag blev överlycklig och stod och hejade (eller tjatade) på pappa när han monterade ihop den :)



Har blivit uppvaktad av så många, tack så mycket allihop! Först blev jag firad hos mormor och morfar några dagar för tidigt, Smilla kom förbi och hälsade på där. Vi åt rosa prinsesstårta och jag fick ett ponnyslott av smilla och pippikläder av mormor och morfar. 




Sen, i onsdags hade vi kalas tillsammans jag, Gustav och Elliot hemma hos Elliot. Alla var utklädda och både jag och Oskar var utklädda till Pippi hihi! En riktig mysdag! 




På måndag ska vi åka och hälsa på Pippi, Emil, Karlsson på taket och många fler, ska bli riktigt skoj! Om jag vågar ska jag lämna mina nappar till Pippi, iihh!!

Nu måste jag hoppa lite till :)

Puss puss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar